Welcome to the Official ARsels Channel for Nogoum Records!

  • 233
  • 460 629 259

تعليقات

  1. Roob: 15

    حبيت هذه الأغنية بسبب وحدها حبيتها و أنا الي تركتها و اتمنى اني ارجع لها اليوم قبل بكرهه

  2. Mohammed Altamimi

    ادمااااان هالاغنييييية 🥺💔💔💔

  3. Omar Adel

    صوتك رااااااااأءع والاغنيه حلوه اوى اوى

  4. محمد طارق

    لوعايزها متبقاش ضيقه بطل بحلقه👌🏼

  5. stage 12

    شيكا جيه ليه كنت جيبوا تريكه

  6. tiger yoyo ,seno roro, loli, jendo

    الاغنيه حلوه جدا و ممتعه

  7. حلوه ٤٤

    مافي ذوق والله مشاهدات مليون بس 🤦🏻‍♀️

  8. هاجر المتولي محمد

    جاااااااامده

  9. nahed shabaann

    احب حماقي كتيييييييير

  10. ياسر الربيعي

    ياستار قلبي ولع نار اغنية جميلة من اغاني محمد حماقي

  11. بدريه السحيمي

    يا لبى الصوت يجنن

  12. hany rashad

    الجميل ان الحان رامي جمال لمسته ديما مبدعه في اي عمل فني

  13. ريحانة المصطفى

    اهل العراق مالهم لايك

  14. Amr Mohamad

    ا ستغفر. اللة. العظيم.

  15. Fg F

    صوتك في حاجه جميله ربنا يوفقك

  16. Lolo Emad

    الاغنيه دي بتعبر عن كل اتنين متجوزين ومش قادرين يسيبوا بعض ومش قادرين يكملوا

  17. سعود المطيري

    احبك مرة

  18. سعود المطيري

    حماقي احبك مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررره 😍

  19. ريفال محمد

    مره مره حلو اغانيك 👍🏻✅.

  20. Btissam Ba

    ❤❤❤

  21. mostafa saied mo

    عليش فصلني ضحك

  22. hassan eenany

    #1

  23. salim Alhwfali

    من عشاق لاعب رمضان صبحي اللي معي لايك 😊

  24. ibrahim

    قال المثل معكوس عنب الشام ولا بلح اليمن خطاء عنب اليمن ولا بلح الشام صح

  25. Amira Mohamed

    ايش جاب ريتان وكنان🤦🏻‍♀️😂💕

  26. Mousa Waleed

    بهالاغنيه صوتك زي الممحونه

  27. Eman Elmahdy

    حلوة اوى

  28. emy Ali

    أخ حدا مثلي هيدي الاغنيه تقتلني كتير الإحساس عالى

  29. abody King

    ررررهيب إبداع من شيرين الصوت الماسي كل أغانيها ررروعه وا إحساس

  30. Hajar Haji

    Slm

  31. Hanan adham

    حلوه بجد اوي ❤️❤️❤️

  32. Gomhq ALfefy

    الانشودة مرررره حلوووووه ماشاء الله ابداااااااع اعجبتني 😍😍 الي معي لايك. علشان القرآن الكريم

  33. Medo Elbishbishy

    😍❤😍❤😍

  34. Medo Elbishbishy

    احساس عالي❤❤بل توفيق

  35. Mohamed Yasser

    سقف سقفى اوعى توقف🤗🤗🤗🤗🤗👏👏👏👏👏👏

  36. Majed Majed

    اغتيه تفتح النفس

  37. Casa Casa

    عيشتونا في حلم لكن الواقع مر فين الحب الحقيقي الي يحبك مثل مانت ونت تحبه كيف هو ...😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

  38. Mohamed Amen

    حلووووووووووووووووة

  39. ziad emad

    انا فاطمة وفرحت جدا بيها😃😃😃

  40. Mohamed Adel

    صوتك يجنن خيال احلي من نجوم كبار

  41. Mohamed Amen

    الله عليك

  42. Lamees Hasan

    مقرف

  43. Suha Munssor

    هتخاف تطمن من غيري 💔

  44. Son Egypt

    الكلمات والالحان تجنن الصوت مش قد كده خالص

  45. Akram Salem

    Oghnia helwa bas soto w7sh faskh

  46. منصور السنوسى

    😍❤❤

  47. Mohamed gamal lover B.B

    لاڤات كتير❤❤❤❤

  48. Marvet Hosney Ali

    تحفه بجد واحساس فظيع

  49. Zayneb Makhloufi

    حلوه الأغاني كتير أنا بحبك ياحماقي كتير

  50. عمر ومعتصم

    اقسم بالله اجمل كليب شفته في حياااااااااتي👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

  51. Naglaa Abdo

    مبقتش عايز ناس خلاص جالي لبيهم كلهم🥺⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦👣🥀

  52. محمد ثروت

    كنت فين من زمان

  53. رحيل الحب

    بجد شابوووو يارامي 👌

  54. بنت العراق

    الاغنيه حلوه الي من العراق لايك 😍😜

  55. Dana Aldhafeeri

    اه جاتني اهداء من حبيبي😔

  56. Mira’s Room

    الاغنيه دي فيها كمية كلام الوكبليه اللي بيقول شوفلك حضن يساع الحزن ساعة ماتحن حضني حلفة من يومها ماتدخلوش يقتل فيه احساس غريب فيه انتصار عجيب وقوة قرر بجد الاغنيه دي دمار مين يشاطرني الرائي

  57. w r

    إنشاء الله كل حبيب يلاقي حبيبو الي بيستهلو آمين يا رب

  58. ادم أحمد سالم

    انا بعد ما اغيب حلوه بجد

  59. Mohamed Rabea

    الي مسافر بره وحاسس بوجع الغربه زي يعمل لايك2020

  60. رانيا جاد الله

    جميلة

  61. Mahmoud

    ياعظمة😢❤❤

  62. mohamed shehata

    كنان وريتان يا عسليات

  63. Mlaw_ Il

    🥺💞،

  64. TOTATOTO94 أكلات شهية

    مين جاي من برنامج صاحبة سعادة وعرف هاي زوجتة

  65. sherif helmi

    أول مرة اسمع الأغنية دى سمعتها ٤ مرات ورا بعض، عالمية كلمات و ألحان و توزيع، الله يا حماقى

  66. لارا حسن

    اسامه أحبك بري

  67. Fatima Sabah.

    حماس الاغنية يجماعة😭😂💞💞💞💞💞.

  68. لارا حسن

    أيام حبك

  69. Yara Magdy

    الأغنيه تحفه بجد ولمست قلبى حقيقى اللى مشيوا كتير الدنيا دى قاسيه اوووى ياسنين خليكى احن من الماضى 🥺💔💔

  70. Hedia1978 Hassan

    اغنيه جميله فيها كميه طاقه وحيويه تحفه

  71. Shrouk Khaled

    بسمعها علشان نرو اللي قالت كل كلمه فيها ليكي

  72. ahmed Aswani

    الاغنيه كلها احساس جميل ❤

  73. Wamda Geiballah

    حبيت الغنية أكتر من جداً 🥺

  74. emy alai

    احد يقولي لي مين اللي ف دقيقه ١:٤ اللي يقولو اتدلعو واتنغنغو 🥺🥺🥺

  75. فيصلاالااا الجهني

    احب حماقي وكل بعد شوي اسمعها ❤️❤️

  76. moamen Channel

    من ضمن افضل 3 اغانى ف اﻹلبوم

  77. Mahmoud Hamaki

    اغنية حلوة طبعا ومفيهاش غلطة بس انا كاتب الاغنية دي عشان اقول برافو لوسام عبد المنعم موزع الاغنية عشان نادر اما بسمع موسيقى مختلفة ف الاغاني الهدية ❤️👏

  78. Mahmoud Hamaki

    الاغنية دي ف حتة تانية كده من نوعية الاغاني اللي تودي احلى عالم ♥️ واحب اقول برافو لكل فريق عمل الاغنية اللي اول مرة اسمع عن اسمائهم بس الصراحة شغل عالي جدا خصوصا اللحن 👏 وبرافو لرامي انه مش بيختار اسامي مشهورة وخلاص

  79. Mahmoud Hamaki

    الوحيد اللي بعد حماقي خلاني احب اسمع صوته لايف وكل البوماته مبيبقاش فيها اغنية وحشة.. فنان ومبدع ومش واخد حقه ❤️

  80. Zezo ZezoZezo

    أنا بعشق صوتك وبحبك جدااااااااااااا وربنا ينجحك اكتر وتبقى أحسن مطرب في العالم واغاني كلها حلوه ومنهم اغنيه اقنعني بيها حبيبي أنه أحبه اصدق أنه بيحبني وفعلا أنا بسببها حبيته اسمها بحبك ليه

  81. Ayat Hosam

    حبيتها جدا😍😍😍😍😍😍

  82. Tasnim T

    arsels.info/video/fydyw/pdWNcKajiWTWrIg.html 💋💋💋🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  83. Tasnim T

    arsels.info/video/fydyw/pdWNcKajiWTWrIg.html 💋💋💋🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  84. Mahmoud Saleh Atrees

    ياريت متحطوش اللوجو ف اول الأغنية او يتشال عموما احسن

  85. Memo Hamz

    اغنيه تحفه

  86. الفيروز حياتى

    يا جماعه انا اتظلمت ظلم كبير قناتى الاول اتسرقت منى بعد ما تعبت فيها ودى التانيه ساعدو اختكم فيروز عايزة الحق اكمل الشرط التانى مش بقيلى غير شهر ساعدونى بالمشاهده مش طمعانه ف اكتر من كدا ..😔

  87. Narmen Yasser

    جميل خلي دايما عندك امل

  88. Lele 7

    J'adore cette chanson 🥰💖 c'est magnifique 🎉💃 continuez comme ça ⚘⚘⚘

  89. Mohamed Aly

    مشرفنا يا اسكندرانى يانجم

  90. mz. zm.

    انت الي بين ايدك بدات أعيش حبيت سنيني بيك عشان بحبك خليت حياتي جنة من ما فيش خليت انام واقوم اقول بحبك انتة الي بين ايديك بدات اعيش حبيت سنيني بيك عشان بحبك خليت حياتي جنة من ما فيش خلتيني انام واقوم اقول قدام الناس انا وانت بقينا لبعض الليلة خلاص اصل انت يا قلبي في قلبي غير الناس ويا واحد روحي وعيني الليلة انا جيت وبقول حبيت قدام الناس انا وانت بقينا لبعض الليلة خلاص اصل انتة يا قلبي غير الناس ويا واخد روحي وعيني الليلة انا جيت وبقول حبيت 🎶🎶🎶🎶 وياك نسيت حبيبي عمري كام ونسيت حاجات كتير علشان بحبك❤️ بقى شي طبيعي بنا في الكلام بين كل كلمتين بقول بحبك وياك نسيت حبيبي عمري كام❤️ ونسيت حاجات كتير علشان بحبك❤️ بقى شي طبيعي بنا في الكلام بين كل كلمتين بقول قدام الناس انا وانت بقينا لبعض الليلة خلاص اصل انت يا قلبي في قلبي❤️ غير الناس ويا واخد روحي وعيني الليلة انا جيت وبقول حبيت قدام الناس انا وانت بقينا لبعض الليلة خلاص اصل انت يا قلبي في قلبي غير الناس ويا واخد روحي وعيني الليلة انا جيت وبقول حبيت ❤️ 🎶🎶🎶🎶🎶🎶

  91. Rif Rif

    مصر ام الدنيا ❤️

  92. ahmed Smsm

    جميله جداااا منها للاحسن رامى

  93. Cold Ice

    بجد البوم للتاريخ

  94. Cold Ice

    حلوة اوووووي (: